Dziś jest piątek, 21.09.2018, imieniny Jonasza, Mateusza
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Szkoła Podstawowa w Malanowie » Aktualności » Rajd rowerowy na zakończenie roku szkolnego

Rajd rowerowy na zakończenie roku szkolnego

We wtorek 18 czerwca, wspólnie z wychowawcą, opiekunami oraz rodzicami zorganizowaliśmy pierwszy klasowy rajd rowerowy. Wyjechaliśmy spod szkoły, a trasa rajdu prowadziła przez Feliksów, Zygmuntówek, Kotwasice, Dziadowice, Popielarze, Żdżenice, oraz Grąbków. Przejechaliśmy małą pętle po terenach naszej gminy, pokonując dystans około 24 km. W trakcie jazdy mogliśmy nie tylko sprawdzić swoje siły i umiejętności jako cyklistów, ale po drodze zwiedzaliśmy ciekawe miejsca naszego regionu. Zatrzymaliśmy się pod najstarszym pomnikiem przyrody na terenie naszej gminy czyli w Kotwasicach - gdzie rośnie dąb„Bartek”. Kolejnym postojem na relaks oraz odpoczynek był postój w Dziadowicach, oraz krótki biwak na polanie leśnej w Żdżenicach. Trasa rajdu oraz stopień trudności były zróżnicowane, nie brakowało mocnych podjazdów szutrowych, krótkich i dynamicznych zjazdów czy polnej, leśnej drogi. Wszyscy w dobrych humorach, z wiatrem we włosach przejechaliśmy całą trasę, którą zakończyliśmy wspólnym posiłkiem. Zmęczeni i zadowoleni posililiśmy się smakowitą pizzą. Na koniec stwierdziliśmy, że tego typu wyjazdów powinno być więcej, stąd decyzja o organizacji cyklicznych rajdów w kolejnym roku szkolnym.