Dziś jest poniedziałek, 06.07.2020, imieniny Dominiki, Gotarda
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Szkoła Podstawowa w Malanowie » Aktualności » Tymczasowa zmiana organizacji naboru uczniów do klas I.

Tymczasowa zmiana organizacji naboru uczniów do klas I.

Drodzy Rodzice!

W związku z trwającym naborem uczniów do klas I oraz istniejącą sytuacją epidemiczną bardzo proszę, aby wszyscy Państwo, którzy jeszcze nie dokonali zapisu dziecka do klasy I, pobrali ze szkolnej strony internetowej www.sp.malanow.pl z zakładki http://sp.malanow.pl/dokumenty-szkoly kartę zgłoszeniową, wydrukowali i uzupełnili ją i po zeskanowaniu lub wykonaniu kompletu zdjęć przesłali je wraz niezbędnymi załącznikami na adres szkolnej elektronicznej skrzynki pocztowej spmalanow@malanow.pl

Przesłanie dokumentów będzie równoznaczne ze zgłoszeniem dziecka do klasy I. Po zakończeniu zawieszenia zajęć w szkołach wypełnioną kartę zgłoszeniową należy złożyć w sekretariacie szkoły na ul. Parkowej 29 wraz z odpisem aktu urodzenia (do wglądu).

Termin składania wniosków 02.03.-25.03.2020 r.

Marek Nowicki

 


Pozostałe aktualności