Dziś jest poniedziałek, 19.08.2019, imieniny Bolesława, Juliana
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Szkoła Podstawowa w Malanowie » Aktualności » ZIELONA SZKOŁA W KOTLINIE JELENIOGÓRSKIEJ

ZIELONA SZKOŁA W KOTLINIE JELENIOGÓRSKIEJ

W dniach 20-24 maja uczniowie klas VI-VIII wybrali się na zieloną szkołę do Kotliny Jeleniogórskiej.

Po kilkugodzinnej podróży dotarliśmy do Karpacza. Po zakwaterowaniu i obiedzie postanowiliśmy, że pójdziemy na spacer. Chcieliśmy poznać otaczające nasz pensjonat ulice miasta. Po drodze zatrzymaliśmy się na torze saneczkowym "Kolorowa". Po powrocie zjedliśmy kolację i przygotowywaliśmy się do wtorkowego wyjazdu do Pragi.

Po spokojnie spędzonej nocy i smacznym śniadaniu udaliśmy się na całodniową wycieczkę do Pragi. Stolica Czech przywitała nas piękną pogodą. Zwiedziliśmy Hradczany z zamkiem i katedrą, słynny Most Karola, rynek z ratuszem, Plac Wacława oraz Muzeum Miniatur. W godzinach wieczornych wróciliśmy do miejsca zakwaterowania na obiadokolację.

Dzień trzeci powitał nas deszczową pogodą, zaopatrzeni w płaszcze przeciwdeszczowe pojechaliśmy do Sobieszowa, skąd wyruszyliśmy na Chojnik. Po odwiedzeniu ruin zamku przejechaliśmy do Szklarskiej Poręby, gdzie podziwialiśmy dwa piękne wodospady Kamieńczyk oraz Szklarkę . W tym dniu zwiedziliśmy także Szklarską Porębę oraz muzeum minerałów. Wieczorem odbyła się dyskoteka.

Dzień czwarty również obfitował w wiele atrakcji. Zwiedziliśmy Jelenią Górę, Cieplice oraz Karpacz, a po obiedzie udaliśmy się do aquaparku w Hotelu Gołębiewski.

Piątkowy poranek powitał nas słońcem , dlatego po śniadaniu wybraliśmy się na pożegnalny spacer po Karpaczu oraz po zakup pamiątek .

W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się jeszcze w zamku Książ oraz na posiłek w McDonald's.

Zmęczeni, ale zadowoleni z wyjazdu wróciliśmy do Malanowa.

Za pomoc przy organizacji wyjazdu i opiekę nad dziećmi dziękuję p .E. Stefaniak , p. J. Muszalskiej oraz p. M. Nowickiemu.