Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2022/2023 do klas pierwszych szkół podstawowych dla których Gmina Malanów jest organem prowadzącym.
Załącznik nr 2
do Zarządzenia Nr 193/Z/2022
Wójta Gminy Malanów
z dnia 26 stycznia 2022 r.
Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2022/2023 do klas pierwszych szkół podstawowych dla których Gmina Malanów jest organem prowadzącym
Czynności rekrutacyjne | Termin w postępowaniu rekrutacyjnym | Termin w postępowaniu uzupełniającym | |
Złożenie wniosku o przyjęcie do klasy pierwszej szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
od 01.03.2022 r. do 25.03.2022 r. do godziny 15.00 |
od 04.05.2022 r. do 12.05.2022 r. do godziny 15.00 | |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do pierwszej klasy szkoły podstawowej oraz dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
od 28.03.2022 r. do 31.03.2022 r.
|
| |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
do godziny 15.00 |
do godziny 15.00 | |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia | od 04.04.2024 r. do 08.04.2022 r. do godziny 15.00 | od 17.05.2022 r. do 20.05.2022 r. do godziny 15.00 | |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
do godziny 15.00 |
do godziny 15.00 |
Uruchomienie procedury odwoławczej:
W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy uczniów przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia do pierwszej klasy szkoły podstawowej.
W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do dyrektora szkoły podstawowej odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej. Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania odwołania. Na rozstrzygniecie dyrektora służy skarga do sądu administracyjnego
Pozostałe aktualności
-
Wybory przedstawicieli do Samorządu Uczniowskiego
-
Ślubowanie pierwszoklasistów Szkoły Podstawowej w Malanowie
-
TYDZIEŃ O PRZECIWDZIAŁANIU PRZEMOCY RÓWIEŚNICZEJ
-
Narodowy Dzień Sportu w naszej szkole
-
Złoto, podwójne srebro i brąz w biegach przełajowych
-
Przygoda na Dzikim Zachodzie
-
Spotkanie z policjantem
-
Uczniowie klas ósmych na pielgrzymce w Licheniu
-
Klasy siódme na warsztatach kulinarnych i w muzeum w Turku
-
Tydzień o przeciwdziałaniu przemocy rówieśniczej
-
Kurs e-learningowym pt „Bezpiecznie na wsi mamy – upadkom zapobiegamy”.
-
Integracyjny happening ekologiczny…
-
Audycja muzyczna „Muzyczne wspomnienie wakacji”
-
"Jesień bez infekcji"
-
Narodowe Czytanie 2025 – Poezja Jana Kochanowskiego