Tymczasowa zmiana organizacji naboru uczniów do klas I.
Drodzy Rodzice!
W związku z trwającym naborem uczniów do klas I oraz istniejącą sytuacją epidemiczną bardzo proszę, aby wszyscy Państwo, którzy jeszcze nie dokonali zapisu dziecka do klasy I, pobrali ze szkolnej strony internetowej www.sp.malanow.pl z zakładki http://sp.malanow.pl/dokumenty-szkoly kartę zgłoszeniową, wydrukowali i uzupełnili ją i po zeskanowaniu lub wykonaniu kompletu zdjęć przesłali je wraz niezbędnymi załącznikami na adres szkolnej elektronicznej skrzynki pocztowej spmalanow@malanow.pl
Przesłanie dokumentów będzie równoznaczne ze zgłoszeniem dziecka do klasy I. Po zakończeniu zawieszenia zajęć w szkołach wypełnioną kartę zgłoszeniową należy złożyć w sekretariacie szkoły na ul. Parkowej 29 wraz z odpisem aktu urodzenia (do wglądu).
Termin składania wniosków 02.03.-25.03.2020 r.
Marek Nowicki
Pozostałe aktualności
-
Wyróżnienie w konkursie
-
Wybory przedstawicieli do Samorządu Uczniowskiego
-
Ślubowanie pierwszoklasistów Szkoły Podstawowej w Malanowie
-
TYDZIEŃ O PRZECIWDZIAŁANIU PRZEMOCY RÓWIEŚNICZEJ
-
Narodowy Dzień Sportu w naszej szkole
-
Złoto, podwójne srebro i brąz w biegach przełajowych
-
Przygoda na Dzikim Zachodzie
-
Spotkanie z policjantem
-
Uczniowie klas ósmych na pielgrzymce w Licheniu
-
Klasy siódme na warsztatach kulinarnych i w muzeum w Turku
-
Tydzień o przeciwdziałaniu przemocy rówieśniczej
-
Kurs e-learningowym pt „Bezpiecznie na wsi mamy – upadkom zapobiegamy”.
-
Integracyjny happening ekologiczny…
-
Audycja muzyczna „Muzyczne wspomnienie wakacji”
-
"Jesień bez infekcji"